Kandidater

Vi tiltrækker de bedste medarbejdere og ledere til jobs hos vores kunder.

På vores forside finder du en oversigt over nogle af de stillinger, som vi p.t. arbejder med at besætte for vores kunder.

Vi besætter stillinger på strategisk, taktisk og operationelt niveau. Vi søger derfor kandidater, der er meget kompetente inden for deres ansvars- og funktionsområde. Karrieremæssigt er du i bevægelse – enten horisontalt i form af en kompetencemæssig karriere eller vertikalt i form af en ledelsesmæssig karriere.

Vi har solid erfaring med rekruttering inden for specielt byggebranchen, FMCG – dagligvarebranchen (leverandører), it-branchen, transportbranchen og generelt industrivirksomheder. Vi besætter alle typer jobs: topledere, mellemledere, specialister, sælgere og almindelige funktionærer.

Job- og kandidatbank
Nogle opgaver/stillinger er hemmelige og vil ikke optræde på vores hjemmeside. Hvis du vil vide mere om dem eller en specifik stilling fra forsiden, skal du blot tage kontakt til os. Hvis du ønsker at blive registreret i vores job- og kandidatbank, så send os endelig dit c.v.

I begge tilfælde kan du kontakte os på tbm@tommaconsulting.dk 

Aktuelle jobs

Salgsdirektør til førende byggevareproducent

26. marts 2020
Salgsdirektør til førende byggevareproducent
Hele landet
Danmark

Salgsdirektør til førende byggevareproducent. Ansvar for salg i DK. Ledelse og udvikling af salgsorganisation. Flere års opdateret erfaring fra projektsalg – foreskrivning hos det projekterende led og salg til det udførende led. Kommerciel og teknisk uddannelse. Bopæl så centralt som muligt og tæt på motorvejen fra København til Aalborg.

Projektleder med potentiale til at blive daglig leder – Totaldiamanten

3. marts 2020
Projektleder - potentiale til at blive daglig leder - Totaldiamanten (del af G. Tscherning-gruppen)
Hedehusene
Danmark

Projektleder – med potentiale til at blive daglig leder til Totaldiamanten, som ejes af Tscherning-gruppen. Efter en grundig indføring i jobbet drive salg og planlægning og gennemførelse af egne sager i samarbejde med kolleger og med reference til direktøren. Planlægge og styre mange samtidige sager. Håndværksmæssig baggrund som f.eks. murer, betonmand, tømrer, VVS’er og en uddannelse som byggetekniker, kloakmester el. lign. 6-8 års erfaring som projektleder el.lign., gode regnekundskaber, erfaring med sagsøkonomi og forstår virksomhedsøkonomi. Erfaring med egenproduktion og har måske været formand eller sjakbajs. Erfaring med ledelse af timelønnede. Arbejdssted i Hedehusene.

Adm.dir.

3. marts 2020
Administrerende direktør til teknologidrevet virksomhed i Storkøbenhavn
Storkøbenhavn
Danmark

Adm.dir. til teknologidrevet virksomhed – ansvar for en mindre virksomhed med potentiale til at vækste 40-50% over nogle år. Markedsføring af tekniske løsninger til professionelle slutbrugere i DK – både private og offentlige kunder. Nogle års erfaring fra overordnet ledelse af en større afdeling eller mindre virksomhed, som markedsfører tekniske produkter til professionelle slutbrugere. Har erfaring med at udvikle en organisation og arbejder med moderne ledelsesværktøjer. Erfaring med salg til både private og offentlige kunder. Den ideelle kandidat har en kommerciel uddannelse kombineret med en teknisk uddannelse. Reference til professionel bestyrelse.

Solution Managers

3. marts 2020
2 Solution Managers til Saint-Gobain Danmark - henholdsvis øst og vest for Storebælt
Hjemmekontor og virksomhedens kontorer i Øst- og Vestdanmark
Danmark

Solution Manager – ansvar for projektrådgivning for hele SG DK’s sortiment – d.v.s. GLASSOLUTIONS, Gyproc, ISOVER og Weber. Få foreskrevet SG’s løsninger og ideelt set få både bygherrer, arkitekt og andre rådgivere samt totalentreprenører til at foreskrive SG’s løsninger. 70-80% af tiden anvendes til at give projektspecifikt rådgivning til ovennævnte aktører. Reference til Business Director for Upstream Sales. Uddannelse som  ingeniør, arkitekt eller tilsvarende uddannelse med de nødvendige byggetekniske og kommercielle kompetencer. Min. 5 års erfaring fra tilsvarende funktion eller erfaring som rådgivende ingeniør, arkitekt eller bygherrerådgiver og har ambitioner og personlighed der passer til jobbet.

Formand til Petri & Haugsted

3. marts 2020
Formand til Petri & Haugsted/Aarsleff
Rødovre
Danmark

Formand – ledelse af timelønnede og UE’er. Ansvar for overholdelse af tidsplaner og kvalitet omkring kabelarbejde. Op til 10 samtidige pladser og mange akutte sager. Rekruttering af timelønnede og meget dialog med bygherrer og myndigheder. Reference til erfaren produktionschef. Hovedkunden er TDC og kontaktpersonen er typisk gravekoordinatorer. 50% af tiden i kontakt med medarbejdere og resten af tiden fordelt på bygherrer, myndigheder og internt. Flere års erfaring som formand i anlægsbranchen og kendskab til vejloven.

Entrepriseleder til Petri & Haugsted

3. marts 2020
Entrepriseleder til Petri & Haugsted/Aarsleff
Rødovre
Danmark

Entrepriseleder – ledelse af op til 4-8 funktionærer og op til 50-60 timelønnede samt UE’er. Ansvar for gennemførelse af fiberinfrastruktur-projekter iflg. tidsplaner. Samarbejde og koordinering med konsortiepartnere og medvirke til at opnå de økonomiske mål for projekterne. 3-4 samtidige projekter på 5-10 mio. kr. som strækker sig over ca. 3 mdr. Flere års erfaring fra entrepriseledelse og udarbejdelse af tids- og ressourceplaner i anlægsbranchen. Erfaring med egenproduktion og indsigt i AB eller andre kontraktformer. Arbejdssted er i Rødovre.

Projektleder til Petri & Haugsted/Aarsleff

3. marts 2020
Spændende udfordring som Projektleder til Petri & Haugsted/Aarsleff
Rødovre
Danmark

Projektleder – ledelse af 4-8 funktionærer (entrepriseledere og formænd), 50-60 timelønnede og UE’er. Ansvar for økonomi, tid, kvalitet og KMA for Kabelprojekter i samarbejde med konsortiepartnere. Der arbejdes med fiberinfrastruktur og typisk 3-4 samtidige projekter på ca. 5-10 mio. over ca. 3 mdr. Arbejdssted er i Rødovre. Flere års erfaring med projektledelse, egenproduktion i anlægsbranchen og indsigt i AB eller andre kontraktformer. Reference til erfaren leder.

For flere oplysninger, kontakt os på tbm@tommaconsulting.dk
eller tlf: 4064 8191. Vi vender tilbage indenfor 24 timer.